Salam 12 Syawal.
Hari ni hari kedua sekolah. Macam biasa, sibuknya berpanjangan -tapi jarang bawak balik kerja kat rumah. Tapi disebabkan Sabtu ni ada Hari Akademik @ Report Card Day, kena pulun setelkan beberapa perkara terutamanya marking kertas periksa.
Alhamdulillah, ada 1 lagi tinggal daripada 10 set kertas periksa. Memang sengaja tanda akhir sekali atas sebab sakit kepala nak tanda kertas tu, penulisan bahasa melayu tahun 4. Jawapan masing-masing pelbagai dan ada yang merapu, so that explains why.
Pukul 6 baru balik siapkan laporan kedatangan dari Januari sampai Jun. Asalnya nak balik awal sebab nak mari uia tapi setelkan yang tu dulu.
Masuk uia baru perasan cuti sem sekarang jadi takde orang @ lengang. Fikir-fikir nak makan apa, last-last mari HS Cafe, order Roti Planta & Teh Tarik kurang manis.
With regard to Academic Day, there was a story worth sharing. It was in 2007 when i was in Form 3. The report day is coming and unexpectedly, teachers gave us a rare conditions which only FATHERS are allowed. I mean like seriously? 😅
Come on, moms attend all school events in most occasion. It was a great step by the school actually. Thumbs up!
Come on, moms attend all school events in most occasion. It was a great step by the school actually. Thumbs up!
Ayah is sooo fierce if i can say it and of course i was hesitated to inform this. Ayah as expected didnt favour this the very least. Hoho. I dont know how i made it but ayah appeared on that day. He will not just merely attending the event but he's the father of the first ranked student in the form. Shouldnt he be proud? I dont know but ayah has always been my biggest critic 😂
It went well but that was the first and the last haha.
